суботу

Перший всеукраїнський науково-практичний марафон "Освіта на здоров'я: особливості розбудови безпечного, здорового та інклюзивного середовища"

 



    З 17.05. по 19.05.2023р. в межах Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука крізь виклики сьогодення", відбувся  Перший всеукраїнський науково-практичний марафон "Освіта на здоров’я: особливості розбудови безпечного, здорового та інклюзивного освітнього середовища».

За цей період відбулось 18 заходів різного формату: вебінари, онлайн-презентації, онлайн-доповідь, інтернактивний  інтенсив, онлайн-практикум, майстер-клас. Вражає різноматність тематик заходів: «Стрілецький хортинг, як засіб фізичної та військово-прикладної підготовки молоді в умовах сьогодення», «Проведення інтерактивних онлайн-уроків фізичної культури у Новій українській школі», «Теорія та практика формування здорової харчової поведінки дітей і учнівської молоді», «Підтримка психофізичного і емоційного здоров’я дітей в умовах воєнного стану», «Ефект і ефективність виховання ризикованої поведінки учнівства на уроках фізичної культури», «Використання підвісного обладнання (функціональні петлі) на уроках фізичної культури в НУШ», «Нейроігри в роботі психолога з дітьми та підлітками з посттравматичним стресовим розладом», «Роль змісту вищої фізкультурної освіти у реалізації викликів Нової української школи», «Психічне здоров’я дітей», «Новий крок з JuniorS», «Школа – простір здоров’я та безпеки», «Медико-санітарні аспекти профілактики захворювань серед учнів освітніх закладів», «Робота психолога з травмою втрати»,  «Організація корекційно-розвиткової роботи в закладі дошкільної освіти: проблеми та їх рішення в умовах воєнного стану», «Фітнес як засіб розвитку здоров’я дітей дошкільного віку», «Підвищення рівня інформаційно-просвітницької роботи з дітьми, учнівською і студентською молоддю щодо формування культури здорового способу життя», «Суб’єктна взаємодія в НУШ як основа розбудови безпечного освітнього середовища», «Формування культури здоров’я здобувачів освіти».

Дякуємо всім, хто був з нами!

Для тих, хто дуже хотів, але не зміг бути присутнім, є можливість переглянути заходи у запису за посиланням -  https://ele.zp.ua/conference2023/marathon/ .


Немає коментарів:

Дописати коментар